Tuesday, November 23, 2010

ONE Community Worldwide

Merevolusikan Perniagaan Berteraskan Kesejahteraan


ONE Community Worldwide adalah entiti perniagaan yang berorientasikan sumber manusia. Ia ditubuhkan atas dasar kejayaan dan kehidupan yang bahagia bukan sahaja mampu dikecapi, malahan ianya matlamat organisasi kami.

Bagi mencapai matlamat itu, ONE Community Worldwide telah mewujudkan Micro-Macro Business System™, satu rangkuman sistem perniagaan yang mengangkat pemasaran rangkaian ke satu era baru. Bayangkan pemasaran global yang dinamik, disokong oleh sinergi peruncitan, pemborongan, pelesenan, dan jualan on-line, dan kuasa Micro-Macro Business System™ serta-merta menjadi nyata.

Gagasan pengasas ONE Community Worldwide yang merupakan sekumpulan pemimpin pemasaran rangkaian yang berjaya dengan rangkaian global melebihi 500,000 ahli di 20 negara, Micro-Macro Business System™ merupakan teras wawasan kami untuk merevolusikan industri dengan semangat dan amalan profesionalisme yang sebenar, dengan kami mengetengahkan inovasi yang nyata kepada industri ini.

Lebih penting lagi, ONE Community Worldwide merupakan sebuah organisasi yang dibina atas peluang yang saksama, kaedah terbukti, etika dan menyayangi seikhlas hati dengan keyakinan bahawa setiap orang boleh berjaya. Ia merupakan sebuah komuniti yang dipimpin oleh satu pasukan yang berpengalaman, memiliki kepakaran dan keghairahan untuk membimbing setiap setiap individu untuk menghayati kehidupan terbaik mereka.

No comments:

Post a Comment